Διάταξη αίθουσας διδασκαλίας
Με τη διάταξη που έχουμε σχεδιάσει τις αίθουσες διδασκαλίας, παρέχουμε άμεση επικοινωνία με τον καθηγητή και τον πίνακα.
Οι διαπροσωπικές σχέσεις στην τάξη και ειδικότερα οι σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών έχει διαπιστωθεί ότι επηρεάζουν σημαντικά τη μαθησιακή εξέλιξη των μαθητών . Ο εκπαιδευτικός, δύναται να δημιουργήσει ένα κλίμα εμπιστοσύνης και αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους μαθητές του, ώστε να αναπτυχθεί αμοιβαίος σεβασμός και αλληλεπίδραση.
Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει ο φόβος να «χαθεί» ο μαθητής μέσα στην τάξη και ο καθηγητής έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει τον καθένα εξατομικευμένα και να δώσει έμφαση στην επίλυση αποριών και γνωστικών κενών, χωρίς να ξεφεύγει από τη ροή του μαθήματος.
Έτσι, οποιαδήποτε απορία έχει λυθεί, πριν ακόμα εκφραστεί.
Η αμεσότητα και η σωστή συνεργασία του μαθητή με τον καθηγητή του θα προσδώσουν τα κίνητρα που χρειάζεται ο μαθητής, ώστε να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα ποιοτικής μελέτης και κατανόησης της γνώσης.